Când vine vorba de imaginea companiei tale, niciun detaliu nu trebuie trecut cu vederea. De aceea, este esențial să acordați la fel de multă grijă hainelor de lucru pe care le poartă angajații în fiecare zi, precum cărților de vizită sau antetului societatii. Dacă doriți ca marca dvs. să facă o impresie de neuitat, iată cinci moduri de personalizare imbracaminte cu logo-ul companiei dvs.
Broderie
Broderia este una dintre cele mai bune metode de personalizare imbracaminte, deoarece creează un aspect profesional de înaltă calitate. Este, de asemenea, foarte versatila – vă puteți broda sigla pe aproape orice tip de îmbrăcăminte. În plus, broderia este durabilă, astfel încât logo-ul va rezista mult timp.
Avantaje: Are un aspect frumos, luxuriant; Persistenta in timp; Se pot realiza logo-uri de pana la 15 culori.
Dezavantaje: Nu se pot broda detalii mici (literele mici trebuie sa aiba o inaltime de minimum 5-6 mm); Unele pozitii sunt greu de brodat din cauza fermoarelor, a butoanelor, etc.
Personalizare imbracaminte prin serigrafie
Serigrafia este o tehnică de imprimare în care un șablon este folosit pentru a aplica cerneală pe țesătură. Această metodă de imprimare este adesea folosită pentru tricouri, dar poate fi aplicată pe orice tip de tesatura. Serigrafia este o modalitate excelentă de personalizare imbracaminte, deoarece permite un nivel ridicat de detalii și o gamă largă de culori.
Avantaje: Cost redus pentru cantitati mari; Suprafata mare de personalizare; Acoperire mai buna datorita transferului mai mare de cerneala.
Dezavantaje: Imprimarea detaliata pe materiale brute nu este posibila; Imprimarea culorilor este complicata pe materialele cu strat dublu; Materialele care nu suporta bine caldura sunt greu de imprimat.
Termotransferul
Transferul termic sau termotransferul este o metoda de personalizare realizata prin aplicarea la cald unei folii speciale de termotransfer cu ajutorul presei de caldura. Folia speciala de termotransfer este decupata in prelabil la cutter plotter sau este printata si apoi decupata pe contur.
Avantaje: Aspect elegant; Persistenta in timp; Se pot realiza logo-uri de pana la 4 culori.
Dezavantaje: Metoda de personalizare mai scumpa; Nu se pot imprima detalii mici (literele mici trebuie sa aiba o inaltime de minimum 6-8 mm); Timp mai mare de realizare a personalizarii; Se recomanda spalarea la o temperatura de maxim 40 grade C si evitarea contactului direct dintre imprimeu si fierul de calcat
Imprimare full-color
Imprimarea full-color este o tehnica de personalizare imbracaminte ce foloseste o imprimanta digitala speciala in modul color CMYK. Imprimanta poate printa direct pe imbracaminte. Este o tehnica de printare digitala, astfel incat putem imprima imagini full-color, dar si cu alb. Pentru imbracamintea color, se foloseste un lichid special de pretratare, pentru o mai buna aderenta.
Avantaje: Calitate foto a imprimarii; Nu necesita separarea culorilor; Se poate imprima si cu alb; Se pot imprima fisiere de tip imagine (nu este nevoie de fisier vectorial).
Dezavantaje: Viteza mica de imprimare; Este o metoda scumpa de personalizare; Imprimarea se poate realiza pe tesaturi cu minim 90% bumbac.
Personalizare imbracaminte prin Embosare
Embosarea este metoda de personalizare ideala pentru cadouri promotionale cu care vrei sa iti surprinzi clientii sau chiar partenerii de afaceri. Logo-ul este gravat intr-o stanta metalica, iar apoi stanta este presata in materialul obiectului. Materialul trebuie să fie suficient de gros pentru a rezista presiunii masinii, iar suprafata trebuie sa fie uniforma si plana.
Avantaje: Nu este nevoie de substante chimice; Este posibila embosarea cu folie colorata (folia transparenta, stralucitoare va fi imprimata in relief).
Dezavantaje: Detaliile mici nu sunt foarte vizibile; Dimensiunea de imprimare este limitata; Timp mai mare de realizare a personalizarii.